
Agenția Geodezie, Cartografie și Cadastru, anunță inițierea recepționării cererilor solicitanților pentru obținerea certificatului inginerului cadastral, conform anexei nr. 1 la Regulamentul aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 817/2020, la care se vor anexa următoarele acte:
1) copia de pe actul de identitate al cetățeanului Republicii Moldova;
2) copiile de pe diplomele de studii și de pe actele privind conferirea titlurilor științifice;
3) actul ce confirmă experiența de muncă în domeniul respectiv.
Persoanele interesate urmează să depună, până la data de 06 septembrie 2024, cererea și actele necesare, cu indicarea la pct. 9 din cerere a adresei electronice a solicitantului, fie personal sau prin intermediul unui reprezentant împuternicit conform legii, direct la sediul Agenției la adresa: mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 48, etajul 3, fie prin scrisoare recomandată, fie prin intermediul sistemelor informaționale destinate, fie prin intermediul mijloacelor electronice de comunicare la adresa electronică: info@agcc.gov.md (sub formă de document electronic cu semnătura electronică avansată calificată).